Talloze kleine tot middelgrote verenigingen of instellingsbeheerders of non-profitorganisaties die momenteel een pen-en-papiertechniek gebruiken om ticketdeals voor hun gelegenheden vast te leggen, weten misschien niet welke voordelen ze zouden behalen als ze er op de een of andere manier in zouden slagen in de aanschaf van softtware voor ticket verkopen van de filmindustrie te gebruiken om omgaan met al hun tagging. Dus laten we eens kijken naar enkele van de belangrijkste voordelen.
Eenvoudiger ticket deals en opname.
Wanneer een programma en gelegenheid is ingesteld, bevat het proces van ticketdeals slechts een paar muisklikken om de stoel te kiezen, de naam van de supporter te selecteren of in te voeren, de aflevering op te nemen en het ticket af te drukken. Talrijke productprojecten kunnen ook een locatienaam en bon voor de klant afdrukken wanneer dat nodig is.
Een kans op internetdeals
De meeste programma’s van de filmindustrie bieden tegenwoordig de capaciteit om tickets op het web te verkopen en tickets thuis af te drukken, wat de potentiële open deuren van deals kan vergroten, maar toch tijd en werk kan besparen bij het verzorgen van telefonische of mailverzoekafspraken, het afhandelen van Mastercard-betalingen en het versturen van de kaartjes. Barcoded PDF-tickets bieden bovendien een betere bescherming tegen verkeerde voorstelling van zaken en replicatie.
Opgewaardeerd en meer rapporten van boven naar beneden
De meeste tagging-programma’s van de filmindustrie maken het mogelijk om een breed scala aan rapporten op het scherm te zien of snel te printen voor later onderzoek, inclusief financiële gegevens, uitwisselingen, deelname en klantgegevens van Britse festivals. Gegevens zijn live en deskundig. In het geval dat intelligente zitcontouren worden gebruikt, kunnen subtiliteiten op elk verkocht ticket meteen naar boven worden gehaald of worden bekeken op naam van de klant en verschillende velden.
Verbeterde set klantgegevens
Een gedetailleerde klantgegevensset kan worden gebruikt om te groeien door open deuren te promoten en een superieure relatie met klanten te bevorderen. De meeste tagging-programmering kan rechtstreeks vanuit de dataset berichten overbrengen of vooraf ontworpen brieven naar klanten afdrukken. De tagging-programmering kan ook de capaciteit bieden om klanten op een bepaalde manier te karakteriseren voor het einddoel van adverteren
Tijd- en werkbesparing
Het invoeren van informatie in een productframework is veel sneller en nauwkeuriger dan het vastleggen van pen en papier en de aangeboren koppeling garandeert dat ticketdeals nauwkeurig worden gekoppeld aan termijnen en afgedrukte tickets. Ontwijkt het kopiëren van klantgegevens.
Licenties talrijke beheerders
Een fatsoenlijk tagging-framework voor de filmindustrie stelt nogal wat klanten in staat om het framework te openen en te gebruiken, hetzij vanuit de organisatie, hetzij als ticketdealer. Bovendien, als het een webgebaseerd raamwerk is, kan elke toegewezen klant met gebruikersnaam en login het raamwerk bereiken en gebruiken, ongeacht waar ter wereld ze worden gevonden.
Snellere en eenvoudigere uitwisselingsverzoeken
Met intuïtieve stoelindelingen kan een opzichter ongetwijfeld bewonderen wie elke stoel is verkocht, het betaalde bedrag, de datum waarop de ruil heeft plaatsgevonden en misschien ook de naam van de kaartverkoper.
Op aanvraag Ticket printen
Het programmeren van tags geeft doorgaans de keuze om tickets af te drukken zodra een ticket is verkocht of ergens in de toekomst. Het zal ook rekening houden met beltickets, voucher-ticketdeals, bostickets, seizoenskaarten en verschillende soorten tickets.